Co to jest powłoka kredytowa

17 lutego 2021
Category: Tylko Wtedy

Kolejna runda postoju linii lotniczych z powodu CoVid-19 i linie lotnicze znów zachowują się tak, jakby to było normalne, otwierając sprzedaż biletów na przyszłe loty. Pierwsza runda biletów, które zostały otwarte od 15 kwietnia 2020 r., Jest obecnie wydawana klientom jako muszle kredytowe, jeśli planowano lot do 3 maja. Sytuacja się powtórzy, jeśli nie będzie można wznowić podróży lotniczych w maju. 4 stycznia 2020 r.

Jednym z nich jest wielu niespokojnych klientów w mediach społecznościowych. Ludzi, którzy chcą odzyskać swoje pieniądze i denerwują się, dlaczego nie mogą ich odzyskać, ponieważ nie mogą podróżować. Linie lotnicze mówią im słodkim językiem, że „zapewniły ci ochronę, podczas gdy te pieniądze można teraz przeznaczyć na więcej zastosowań i nie należy ich zostawiać w kieszeniach linii lotniczych. Chociaż współczuję całemu światu lotnictwa i nie mogę się doczekać ponownego lotu, gdy tylko będę mógł, uważam, że powinni być uczciwi i nie sprawiać problemów z przepływem gotówki klientom, trzymając pieniądze klienta w kieszeni bez żadnego wytłumaczalnego powodu . Jeśli potrzebują więcej pieniędzy w swoich księgach, aby zwrócić je swoim klientom, linie lotnicze powinny albo pozyskać inwestorów, albo zaciągnąć pożyczkę w banku lub NBFC.

Linie lotnicze w innych jurysdykcjach zostały już przypomniane przez ich organy regulacyjne, takie jak Departament Transportu w USA, że z jakiegokolwiek powodu odwołania, w tym CoVid-19, linie lotnicze muszą spełnić swój obowiązek oferowania pełnego zwrotu kosztów, gdy jest zmiana lub odwołanie harmonogramu. W Indiach nie ma takiego przypomnienia, które zostało przekazane liniom lotniczym, a obecnie organy regulacyjne nie komentują tej krytycznej dla pasażerów kwestii.

Z drugiej strony klienci szukają wszelkich informacji na ten temat. Spójrz na wzrost w Google dla osób szukających informacji na temat powłoki kredytowej.

Oto niektóre obowiązujące obecnie zasady różnych linii lotniczych:

  • IndiGo:Credit Shell dla rezerwacji anulowanych do 30 kwietnia 2020 r. Shell ważny do jednego roku od daty utworzenia. Wybierz datę według swojej wygody. Tylko ci sami pasażerowie mogą korzystać z powłoki kredytowej. Ponownie użyj powłoki, jeśli zostanie więcej pieniędzy.
  • SpiceJet:Credit Shell będzie dostępny na okres jednego roku. Shell ważny na podróż do lutego 2021 r. Rezerwacje na podróż do 30 maja 2020 r. Można przełożyć bezpłatnie jeden raz do września 2020 r. GoAir: W przypadku nowych i istniejących rezerwacji – podróż między 19 marca a 3 maja 2020 r. GoAir automatycznie chroni Twój bilet i opłatę za podróż do 3 maja 2021 r. Możesz wykorzystać wartość swojego biletu na podróż w przyszłości i dowolny sektor GoAir. Chociaż zmiana sektora jest dozwolona, ​​zmiana nazwy jest niedozwolona.Chodzi mi o to, że jest sporo problemów z obecnym podejściem, w którym linie lotnicze są sędzią i ławą przysięgłych w tej sytuacji, udając, że działają na naszą korzyść, starając się zmusić nas do przestrzegania umowy, której nigdy nie podpisaliśmy. dla. Nowe oferty są jednostronne i ładowane na korzyść linii lotniczych.

    1. Zmiana nazwy jest niedozwolona. To pozory. Powiedzmy, że osoba nigdy wcześniej nie podróżowała samolotem i nie ma powodu, aby ponownie podróżować. Teraz linie lotnicze nalegają , aby podróżować, aby zarobić pieniądze, które linie lotnicze zatrzymały dla siebie.
    2. Daty są ustalane przez linie lotnicze. GoAir pozwoli Ci wykorzystać Twoją powłokę kredytową do maja 2021 roku, ale IndiGo pozwoli Ci ją wykorzystać dopiero do 30 kwietnia 2021 roku. Załóżmy, że istnieje biznesmen, który wrócił z krawędzi upadku swojej firmy z powodu jej utrzymania zamknięty na 40 dni i nie ma zamiaru nigdzie wyjeżdżać, ale ponownie założyć firmę. Tak więc teraz linie lotnicze zdecydują, że lepiej podróżuje, jeśli chce wykorzystać swoje pieniądze. Nowe taryfy będą miały zastosowanie tylko wtedy, gdy pomoże to linii lotniczej. Załóżmy, że klient zapłacił 5000 INR za bilet między Bombaj a Delhi. Teraz ten sam bilet jest dostępny za 2500 INR nawet na następny dzień lotu. Czy linia lotnicza da Ci kolejną możliwość wykorzystania pozostałych 2500 INR? Tylko IndiGo wyjaśniło, że możesz ponownie wykorzystać pozostałą część gotówki. Ale jeśli twój nowy bilet na BOM-DEL kosztuje 6000 INR, linie lotnicze chcą, abyś zapłacił więcej. Linie lotnicze nie płacą nam nic za nasze pieniądze. Linie lotnicze w innych częściach świata, takich jak Etihad, oferują zachętę do trzymania przy sobie pieniędzy. Na przykład Etihad oferuje mile, a niektóre inne linie lotnicze oferują o 10-20% większą wartość biletów. Linie lotnicze w Indiach tego nie robią. Linie lotnicze podnoszą opłaty za wygodę. Linie lotnicze pobierają opłaty od 100 do 400 INR za osobę za sektor, a teraz próbują odciąć te pieniądze od kwoty, którą zwrócą do ponownego wykorzystania później. Później mieli zamiar odciąć kolejne odliczenie z powłoki kredytowej na opłaty manipulacyjne. Złamanie. Przynajmniej do tej pory nie widzę żadnej polityki operatorów krajowych, która pozwala nam łączyć wiele powłok kredytowych w jednym miejscu. Jeden PNR otrzymuje tylko jedną powłokę kredytową. Więc kiedy muszę zarezerwować bilety o wartości 6000 INR, a mam tylko 3000 INR w jednej kasecie i 4000 INR w innej, nie pozostaje mi nic innego jak użyć tylko jednego z nich. Muszle kredytowe z rezerwacjami biura podróży : Biura podróży online odgrywają ogromną rolę na całym świecie. Propozycja linii lotniczych polega na tym, że klienci, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem OTA, otrzymają pieniądze do wykorzystania, dzwoniąc do tego samego OTA. Spodziewaj się więc, że będziesz długo czekać na telefon, polegaj na agencie, który zarezerwuje bilet i być może uiści drugą opłatę wygodną. Tak więc nie jest to jednolite i bardzo drogie.Jak widać, korzystanie z tych powłok kredytowych nie zostało stworzone, aby pomóc klientom, ale bardziej pomóc liniom lotniczym (tak, wiem, że już wiesz, mój drogi czytelniku). Być może organy regulacyjne muszą wkroczyć w tę sytuację i stworzyć harmonijne zasady dla wszystkich pasażerów, na przykład nie muszą używać tych samych nazwisk i dawać klientom to, co uczciwe, nie najuczciwsze, ale lepsze niż sytuacja, w której się znajdują teraz jest. Ktoś też musi kontrgwarancję dla tych pocisków. A co, jeśli linia lotnicza wyparuje między teraz a czasem, aby skorzystać z tych powłok kredytowych.

      Co Twoim zdaniem należy zrobić dla klientów w obecnej sytuacji, aby było lepiej?

      Podobały Ci się nasze artykuły i nasze wysiłki? Proszę zapłacić kwotę, która Ci odpowiada; kwota, która Twoim zdaniem jest uczciwą ceną za skonsumowane treści. Wprowadź kwotę w polu poniżej i kliknij przycisk, aby zapłacić; możesz płacić za pomocą Netbanking, kart debetowych / kredytowych, UPI, kodów QR lub dowolnego portfela.

      (Ważne: aby otrzymać potwierdzenie i szczegóły transakcji, wprowadź prawidłowy adres e-mail w wyskakującym formularzu, który pojawi się po kliknięciu przycisku „Zapłać teraz. Mimo że wprowadzona kwota musi być w INR, może użyć międzynarodowej karty do realizacji transakcji. )

      Nie umieszczamy naszych artykułów za żadną zaporą płatniczą, w przypadku której jesteś proszony o zapłacenie przed przeczytaniem artykułu. Prosimy o zapłatę po przeczytaniu artykułu, jeśli jesteś zadowolony z jakości i naszych starań.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy